vrijdag 6 maart 2015

Introductie

Hoi!

Tijdens mijn speurtochten op internet viel het mij op dat er weinig leuke sites of blogs zijn die je op de hoogte houden van alle kortingsacties, win-acties, geld-terug acties of gratis spullen.
Omdat ik hier zelf regelmatig mee bezig ben, leek het mij leuk om een blog te beginnen en zo anderen mee te kunnen laten profiteren van mijn vondsten.

Even voorstellen: ik ben Elisa, 24 jaar, studente. Ik houd van gezelligheid met vrienden en familie, ik ga graag op reis en ik doe aan yoga. In mijn vrije tijd spendeer ik ook tijd achter de computer, variƫrend tussen facebook, spelletjes spelen, meedoen aan win-acties en online shoppen.

De bedoeling van deze blog is dat ik berichten zal posten zodra er een (in mijn ogen) goede actie is. Tevens zal ik wat artikelen wijden aan specifieke onderdelen, zoals baby-spullen (denk aan de blije baby doos) en bedrijven die veel bezig zijn met samples. Ook zal ik het met jullie delen als ik iets heb gewonnen of ontvangen met een actie.

Ik hoop hiermee anderen te helpen en te inspireren, het dagelijks leven is al duur genoeg. Uiteraard ontvang ik ook graag jullie tips en trucs om te besparen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten