vrijdag 6 maart 2015

Gewonnen: 100 euro shoptegoed bij de Primark

Enkele weken geleden had de site www.girlscene.nl een winactie van de Primark. Primark opende namelijk een nieuw filiaal in Zoetermeer, en vrijwel elke keer als zij een nieuw filiaal openen gaat dit gepaard met een winactie.
Als je meedeed met de actie maakte je kans op één van de volgende prijzen: 1x 250 euro shoptegoed of 5x 100 euro shoptegoed.

Om mee te dingen naar een prijs, moest je Girlscene volgen op Facebook, Twitter en Bloglovin', moest je het artikel van de site delen op Facebook of Twitter en last but not least: een foto maken met een of meerdere van jouw Primark artikelen.
Omdat ik vaak bij de Primark shop, was dit voor mij geen probleem. Maar ja, hoe val je nou op tussen al die inzendingen?

Ik had uiteindelijk het volgende bedacht: met al mijn Primark artikelen heb ik uiteindelijk het woord 'Primark' gespeld. Ik heb per letter één bepaald kledingstuk gebruikt, bijvoorbeeld de P was gemaakt met schoenen, de R met tanktops, etc. Ik heb van elke letter apart een foto gemaakt en deze op de computer aan elkaar gemaakt, zodat het het woord 'Primark' spelde. Deze heb ik vervolgens ingestuurd.

Een korte tijd later had ik mail: ik was een van de gelukkige winnaressen van 100 euro Primark shoptegoed!
Ik was hier natuurlijk super blij mee en ben gelijk gaan shoppen toen ik de giftcard binnen had. Ik heb de giftcard gedeeld met mijn moeder en een vriendin, zelf heb ik vooral basic spullen gekocht, lekkere warme fluffy sokken, shirts met lange mouwen etc. Die vriendin had een leuk jurkje uitgezocht en mijn moeder had ook nog wat mooie artikelen gevonden. Al met al, goed geslaagd.

Zo zie je, originaliteit wordt beloond.

Heb jij wel eens iets gewonnen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten